Obecnie możemy zaoferować poniższe usługi dla Twojego e-commerce na Chorwacji:
Dostawy na Chorwację:
- Doręczamy paczki do drzwi klienta lokalnym kurierem,
- Możliwość modyfikacji daty i miejsca dostawy przez klienta,
- Płatność: Pobranie, karta,
- Zwrot pobrań: przelewamy Chorwackie kn na Twoje konto w Polsce lub na Chorwacji,
Obsługa zwrotów:
- Otrzymujesz adres na Chorwacji na który klient może zwrócić towar,
- Zwroty są u nas magazynowane i wysyłane zbiorczo do Ciebie w ustalonych okresach,
- Kontrolujemy zwrócony towar czy nie jest uszkodzony, używany, spełnia ustalone kryteria, wykonujemy zdjęcia zwróconego towaru i archiwizujemy dokumentację,
- Zwroty są administrowane, otrzymujesz wgląd do stanu magazynowego zwrotów i bazy danych,
- Decyzje o uznaniu gwarancji podejmujemy sami lub z pomocą Twojego zespołu,
Biuro Obsługi Klienta
- Nasz wielojęzyczny zespół będzie w imieniu Twojej firmy w języku Chorwackim, zapewniał Twoim klientom wsparcie przed i posprzedażowe przez telefon oraz email, również za pomocą chat’u i rozwiązań typu ,,call back'',
- Przyjmował zamówienia oraz udzielał wszelkich informacji Twoim klientom,
- Przyjmował reklamacje i obsługiwał zwroty gwarancyjne,
- Zarządzał panelem zamówień twojego sklepu,
- Zapewniał obsługę w innych obszarach zgodnie z Twoimi wytycznymi,
- Koordynował dzienną pracę z opiekunem po Twojej stronie,
Regionalizacja Twojego sklepu,
- Otrzymujesz od nas: fizyczny adres w Chorwacji,
- Lokalny numer telefonu,
- Obsługę BOK sklepu po Chorwacku,
- Twój sklep będzie wyglądał jak lokalny sklep Chorwacki i wzbudzał pełne zaufanie klientów,