Obecnie możemy zaoferować poniższe usługi dla Twojego e-commerce w Bułgarii:

Dostawy na Bułgarię:

  • Doręczamy paczki do drzwi klienta lokalnym kurierem,
  • Powiadomienie SMS przed dostawą,
  • Płatność: Pobranie, karta,
  • Zwrot pobrań: przelewamy Bułgarskie lev na Twoje konto w Polsce lub w Bułgarii,

Obsługa zwrotów:

  • Otrzymujesz adres na Bułgarii na który klient może zwrócić towar,
  • Zwroty są u nas magazynowane i wysyłane zbiorczo do Ciebie w ustalonych okresach,
  • Kontrolujemy zwrócony towar czy nie jest uszkodzony, używany, spełnia ustalone kryteria, wykonujemy zdjęcia zwróconego towaru i archiwizujemy dokumentację,
  • Zwroty są administrowane, otrzymujesz wgląd do stanu magazynowego zwrotów i bazy danych,
  • Decyzje o uznaniu gwarancji podejmujemy sami lub z pomocą Twojego zespołu,

Biuro Obsługi Klienta

  • Nasz wielojęzyczny zespół będzie w imieniu Twojej firmy w języku Bułgarskim, zapewniał Twoim klientom wsparcie przed i posprzedażowe przez telefon oraz email, również za pomocą chat’u i rozwiązań typu ,,call back'',
  • Przyjmował zamówienia oraz udzielał wszelkich informacji Twoim klientom,
  • Przyjmował reklamacje i obsługiwał zwroty gwarancyjne,
  • Zarządzał panelem zamówień twojego sklepu,
  • Zapewniał obsługę w innych obszarach zgodnie z Twoimi wytycznymi,
  • Koordynował dzienną pracę z opiekunem po Twojej stronie,

Regionalizacja Twojego sklepu,

  • Otrzymujesz od nas: fizyczny adres w Bułgarii,
  • Lokalny numer telefonu,
  • Obsługę BOK sklepu po Bułgarsku,
  • Twój sklep będzie wyglądał jak lokalny sklep Bułgarski i wzbudzał pełne zaufanie klientów,

Potrzebujesz niestandardowej usługi? Napisz do nas po wycenę.